„Jesteś sumą swoich doświadczeń!” - kwietniowa kampania GoldenLine

Z początkiem kwietnia GoldenLine rozpoczął kampanię pod hasłem „Jesteś sumą swoich doświadczeń!”, zachęcającą do zakładania i uzupełniania profili zawodowych w serwisie. GoldenLine poprzez swoją kampanię przypomina, że aktualny profil zawodowy to szansa na otrzymanie ciekawej oferty pracy. Reklamy będzie można zobaczyć w kanałach online oraz na wiatach przystankowych do końca kwietnia.

Prowadzone przez cały kwiecień działania reklamowe obejmują promocję online, outdoor oraz działania w kanałach własnych GoldenLine. Celem kampanii GoldenLine jest zachęcenie specjalistów, aby zadbali o uzupełnienie swojego profilu zawodowego w serwisie. Rynek kandydata sprawia, że przy poszukiwaniu nowych pracowników rekruterzy nie tylko publikują ogłoszenia o pracę, ale również korzystają z Wyszukiwarki Kandydatów GoldenLine. Coraz częściej to pracodawcy jako pierwsi kontaktują się z wybranymi specjalistami, którzy mają założony w serwisie profil zawodowy, zapraszając ich do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym. Dlatego tak ważne jest, aby mieć aktualny profil zawodowy na GoldenLine.

- Na GoldenLine w pierwszym kwartale tego roku ponad 100 tys. osób dostało propozycję pracy bezpośrednio od rekrutera, dlatego tak ważne jest, aby nasz profil zawodowy pokazywał wszystkie informacje kluczowe z perspektywy pracodawcy – tłumaczy Karol Traczykowski, Prezes GoldenLine. - Firmy coraz częściej szukają pracowników poprzez direct search, tzn. analizę profili zawodowych założonych w naszym serwisie i bezpośrednie zaproszenie najlepszych specjalistów do procesu rekrutacji. Aktualny i dobrze uzupełniony profil zawodowy sprawia, że nie stracimy szansy na lepszą pracę - o tym właśnie przypominamy w naszej kwietniowej kampanii – dodaje Traczykowski.

Osią kampanii są kreacje z postaciami specjalistów złożone z wypisanych doświadczeń zawodowych wraz z hasłem “Jesteś sumą swoich doświadczeń”. Za koncepcję kreatywną odpowiada Agencja Up.

- Dziś dla pracodawców i firm rekrutacyjnych portale takie jak GoldenLine stanowią jedno z podstawowych źródeł poszukiwania i preselekcji pracowników. Na podstawie założonych profili zawodowych podejmowane są decyzje, które mogą zmienić życie każdego z nas. Dlatego tak ważne jest, aby profil był aktualny i w pełni uzupełniony. Powinien on być naszym odzwierciedleniem - komentuje Tomasz Graszewicz z Agencji Up. - Wypracowana idea kreatywna „Jesteś sumą swoich doświadczeń” mówi właśnie o tym. W połączeniu z key visualem, w którym na obraz kandydata składa się szereg słów opisujących jego doświadczenie, tworzy silny i zauważalny komunikat - komentuje Graszewicz.

GoldenLine ​to wiodący serwis rekrutacyjny, oferujący usługi z zakresu rekrutacji i employer brandingu. GoldenLine dostarcza kandydatom oferty pracy, informacje o ocenach pracodawców oraz umożliwia założenie profilu zawodowego. Pracodawcom oferuje dostęp do Wyszukiwarki Kandydatów, usługę rekrutacyjną Jobile, jak i możliwość zamieszczenia ofert pracy. GoldenLine wspiera firmy w obszarze employer branding poprzez doradztwo i szkolenia, możliwość założenia Profilu Pracodawcy jak i realizację kampanii marketingu rekrutacyjnego.